مردمی شدن کنگره ملی ۲۴هزار شهید استان اصفهان در دستور کار باشد فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردمی سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار […]

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردمی سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار مجتبی فدا دبیرکل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در جلسه ستاد اجرایی کنگره اظهار کرد: بسیاری از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از پادگانی که الان سپاه صاحب الزمان(عج) است به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی افزود: اولین کنگره شهدای استان اصفهان در سال ۷۵ برگزار شد و این کنگره دومین کنگره شهدای استان اصفهان است، رهبر معظم انقلاب در کنگره‌هایی که در ۱۰ سال اخیر برگزار شده است تاکیدشان بر کارهای هنری و ماندگار بوده است.

فدا تصریح کرد: در کنگره دو برنامه عمده داریم اول اجلاسیه که در اصفهان برگزار می‌شود البته مکان اجرای کنگره را به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که در آینده اعلام خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: باید پیام کنگره را به گوش کسانی که در کنگره شرکت می‌کنند برسانیم.

وی با اشاره به این که استان اصفهان یک دهم شهدای کل کشور را دارد اظهار داشت: ویژگی‌های اصفهان بی نظیر و قابل توجه است، مدارس بالای ۱۰۰ شهید، یک ششم شهدای دانش آموز کشور، یک پنجم شهدای روحانی کشور، یک چهارم شهدای ورزشکار کشور، خانواده‌های دو شهیدی تا هفت شهیدی، اینها باید منعکس شود.

فدا در ادامه گفت: برنامه دوم کنگره نمایشگاه محضر حضرت آقا و دیدار با ایشان است که باید دستاوردهای کنگره را خدمت حضرت آقا ارائه دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردمی سازی و مشارکت مردم در کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در دستور کار قرار بگیرد و از ظرفیت هنر و رسانه در این امر استفاده شود.

وی عنوان داشت: تنها استانی که ۱۰ شهرستان بالای هزار شهید دارد استان اصفهان است بر همین اساس امسال و سال‌های آینده کنگره ملی شهدای شهرستان‌های استان اصفهان را هم خواهیم داشت