ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر به ایرج حشمتی، از وی به عنوان مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست استان، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش «پارما»، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از ایرج حشمتی به پاس زحمات وی در زمان مسئولیت به […]

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر به ایرج حشمتی، از وی به عنوان مدیرکل پیشین حفاظت محیط زیست استان، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «پارما»، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از ایرج حشمتی به پاس زحمات وی در زمان مسئولیت به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، تقدیر و تشکر کرد.

در لوح تقدیر اهدایی از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد دبیر این ستاد، خطاب به دکتر ایرج حشمتی چنین آمده است:

توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا، کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم، نهایت استفاده را ببرند و قطعا کار برای رضای خداوند، بدون اجر و پاداش نخواهد بود.

اینجانب بر خود لازم میدانم از زحمات بی شائبه و موثر جنابعالی که در زمان مسئولیتتان به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان داشتید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت روزافزونتان را از درگاه ایزد منان، مسئلت نمایم.