معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر بخواهیم با فتنه خوب و قوی برخورد کنیم بایستی پشتوانه ای قوی داشته باشیم و هیچ پشتوانه ای قابل اتکال‌تر از خداوند متعال و اهل بیت(علیهم السلام) نیست و لذا در ایام فاطمیه بایستی کید و مکر دشمن را به او بازگردانیم. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر بخواهیم با فتنه خوب و قوی برخورد کنیم بایستی پشتوانه ای قوی داشته باشیم و هیچ پشتوانه ای قابل اتکال‌تر از خداوند متعال و اهل بیت(علیهم السلام) نیست و لذا در ایام فاطمیه بایستی کید و مکر دشمن را به او بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: جمهوری اسلامی در فضای حقیقی، کشوری است که انقلابش در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید؛ فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشت و از ابتدا استکبار جهانی با او دشمن بود. اما علی رغم تحریم، مشکلات و چالش های متعدد این نظام اسلامی همیشه در حال پیشرفت بوده است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند جمهوری اسلامی در حال پیشرفت را با آن جمهوری اسلامی که خود در فضای مجازی ترسیم کرده جا به جا کند. اینجاست که جهاد تبیین معنا پیدا می کند و لذا یکی از ایامی که باید خوب از آن بهره ببریم ایام فاطمیه است.