رئیس جمهور گفت: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی، پاسداشت همه ارزش‌های الهی است؛ گرامیداشت شهید سلیمانی، آن‌چهره‌ی مبارزه با تروریسم و استبکار تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از ظلم و نظام سلطه است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی […]

رئیس جمهور گفت: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی، پاسداشت همه ارزش‌های الهی است؛ گرامیداشت شهید سلیمانی، آن‌چهره‌ی مبارزه با تروریسم و استبکار تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از ظلم و نظام سلطه است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که در مصلی تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان ملی و قهرمان امت اسلامی، پاسداشت همه ارزش‌های الهی است؛ گرامیداشت شهید سلیمانی، آن‌چهره‌ی مبارزه با تروریسم و استبکار تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت و بیزاری از ظلم و نظام سلطه است.

آغاز اجتماع تهرانی‌ها برای بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در مصلی

وی گفت: این آیین فقط یک گرامیداشت عادی نیست، بلکه هرماه خود پیامی و سخنی مهم دارد؛ پیام به همه آزادمردان و آزاد زنان عالم این است که باید با ایستادگی و مقاومت مقابل ظلم و ستم و استکبار، راه را بر ستمگران سد کرد. و پیامی هم به ظالمان و مستکبریان عالم دارد که »شرایط شما رو به افول و نابودی است، آن‌چه بقا و میدان‌دار این میدان است، انسان‌های خداخواه و تحول‌خواه هستند».

رئیس‌جمهور عنوان کرد: ما از سویی بسیار مصیبت‌زده و محزون هستیم چون بزرگی را از دست دادیم و قلوب مومنین جریحه‌دار است؛ اما از سویی بسیار مفتخریم که شخصیتی را داریم که نه‌فقط به ملت ایران فکر می‌کرد بلکه ملت‌های مسلمان جهان فکر می‌کرد و برای آزادی همگان اندیشه و عمل داشت.