آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راهداری لرستان در سه شهرستان در هفتمین روز از هفته دولت، پنج پروژه زیرساختی راهداری در شهرستان‌های ازنا، الشتر و نورآباد به بهره‌برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت راه وشهرسازی(لرستان)، آیین افتتاح پروژه‌های راه روستایی هندردوبلوکان و بازسازی و مرمت پل چرخستانه در شهرستان […]

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راهداری لرستان در سه شهرستان

در هفتمین روز از هفته دولت، پنج پروژه زیرساختی راهداری در شهرستان‌های ازنا، الشتر و نورآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از وزارت راه وشهرسازی(لرستان)، آیین افتتاح پروژه‌های راه روستایی هندردوبلوکان و بازسازی و مرمت پل چرخستانه در شهرستان ازنا با حضور حسین جودکی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره‌کل، فرماندار و مسئولان محلی ازنا برگزار شد. سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدا را شاکریم که در هفته دولت، دو پروژه زیرساختی احداث و آسفالت راه روستایی هندر دوبلوکان به طول ۶.۵ کیلومتر و بازسازی و مرمت پل چرخستانه با مجموع اعتبار ۷۴ میلیارد ریال تقدیم مردم ازنا شد.
در ادامه فاتحی فرماندار ازنا هم با بیان اهمیت توجه به راه‌های روستایی و ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی خدمات حمل و نقل، از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان ازنا قدردانی کرد.
همچنین در شهرستان الشتر نیز پروژه احداث و آسفالت محور روستایی میوله به چم‌کاشی به طول ۳.۲ کیلومتر و اعتبار دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با حضور فرماندار و مسئولان محلی این شهرستان افتتاح شد.
افتتاح پروژه احداث و آسفالت راه روستایی عزیزکشته دلفان به طول ۴.۵ کیلومتر و اعتبار ۳.۱ میلیارد تومان دیگر برنامه راهداری لرستان در هفتمین روز هفته دولت بود.