دیدار فرماندهان سپاه بیت‌المقدس با استاندار کردستان/عزم سپاه برای کمک به دولت جزم است سردار سید صادق حسینی  و حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده  ولی فقیه و جمعی از فرمانده هان نظامی در سپاه بیت المقدس صبح امروز به مناسبت هفته دولت با اسماعیل زارعی کوشا استاندار  کردستان دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

دیدار فرماندهان سپاه بیت‌المقدس با استاندار کردستان/عزم سپاه برای کمک به دولت جزم است

سردار سید صادق حسینی  و حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده  ولی فقیه و جمعی از فرمانده هان نظامی در سپاه بیت المقدس صبح امروز به مناسبت هفته دولت با اسماعیل زارعی کوشا استاندار  کردستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این دیدار سردار سید صادق حسینی  فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و از وحدت و همدلی سپاه و دولت در راستای خدمت رسانی جهت رفع مشکلات مردم قدر دانی کرد.

سردار حسینی در این دیدار اظهار داشت: مجموعه سپاه استان در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری به ‌خصوص در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، عدالت اجتماعی و رسیدگی به مشکلات محرومان است که نتیجه کار برای مردم بوده، آماده همکاری با دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: سپاه استان کمک‌ یار دولت برای انجام هر چه بهتر ماموریت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت کردستان بوده که در این راستا آمادگی هر گونه همکاری داریم.

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با قدر دانی از همکاری ویژه فرماندهی سپاه بیت المقدس جهت تحقق بسیاری از برنامه ها در استان اظهار داشت: مجموعه سپاه بیت المقدس در استان مجموعه ای کارآمد و خدمت رسان در استان است که همین امر بر محبوبیت این نهاد انقلابی افزوده است.

زارعی کوشا بیان داشت: سپاه بیت المقدس کردستان نمونه  عملکردی از مردمداری است که بر چهار چوب ارزش ها اقدام و عمل میکند وباید  این نهاد به عنوان الگو برای پیشبرد اهداف در دولت استفاده کرد.

استاندار در ادامه  گفت: باید از هر طرح و برنامه و ظرفیت‌های موجود در راستای تامین معیشت مردم به ویژه مرزنشینان بهره برد که نقش سپاه در این زمینه نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی همچنین با بیان اینکه مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم حضور بی واسطه مدیران در بین مردم و در میدان برای رفع مشکلات آنها ست؛ به ظرفیت های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که با ایجاد بنگاه‌های کوچک و واحدهای تولیدی کوچک مقیاس و همچنین حمایت از طرح های تولیدی و سرمایه گذاری بزرگ در استان اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

در این دیدار، به مناسبت تبریک هفته دولت، لوح سپاسی از سوی فرماندهی سپاه بیت المقدس  به استاندار کردستان اهداء شد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان