رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از تصادف زنجیره‌ای در جاده کوهمره سرخی به سمت شیراز با ۳ کشته و هفت زخمی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شیراز با تشریح جزئیات این سانحه رانندگی، اظهار داشت: عصر امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای […]

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از تصادف زنجیره‌ای در جاده کوهمره سرخی به سمت شیراز با ۳ کشته و هفت زخمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در شیراز با تشریح جزئیات این سانحه رانندگی، اظهار داشت: عصر امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای (کامیون، خودروی پراید و پژو پارس) در جاده کوهمره سرخی به سمت شیراز سه نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باختند.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه هفت نفر دیگر در این سانحه دلخراش مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند، افزود: حال یکی از مصدومین بدحال گزارش شده است.

وی ادامه داد: به محض وقوع این حادثه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند و نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال اجساد کشته شدگان به سردخانه و مصدومان به مرکز درمانی اقدام کردند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۲۱۲ پایگاه اورژانس در استان فارس فعال هستند که برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به هم استانی‌ها راه اندازی بیش از ۱۰۰ پایگاه اورژانس در برنامه ریزی‌های آینده اورژانس فارس قرار دارد.