حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به کردستان دیشب از پایانه مرز باشماق به منظور رفع موانع احتمالی صادرات دام بازدید کرد. معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی دیشب از پایانه مرز باشماق به منظور رفع موانع احتمالی صادرات دام بازدید کرد و همچنین تسهیل گری و هماهنگی […]

حسین دماوندی نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به کردستان دیشب از پایانه مرز باشماق به منظور رفع موانع احتمالی صادرات دام بازدید کرد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی دیشب از پایانه مرز باشماق به منظور رفع موانع احتمالی صادرات دام بازدید کرد و همچنین تسهیل گری و هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی استان بمنظور صادرات دام را در اولویت دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این بازدید شبانه معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در دیدار با مدیرکل گمرک مریوان، فرید حق پناه در خصوص بررسی و حل این مسائل به بحث و گفتگو پرداختند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در این بازدید با تاکید بر تسهیلگری در صادرات دام گفت: صادرات دام به کشورهای منطقه یکی از برنامه‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است و حمایت های لازم را برای این موضوع اجرایی خواهیم کرد.

حسین دماوندی نژاد مرز باشماق را یک بستر مهم برای توسعه صادرات و دامپروری عنوان کرد و افزود: کردستان بعنوان یکی از استانهای قطب در پرورش دام ظرفیت مناسبی برای صادرات است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان