سردار شکارچی با اشاره به اینکه موشک‌های محور مقاومت می‌تواند معادلات آینده را تغییر دهد گفت: نیروهای مقاومت به سلاح ایمان مجهزند که از موشک‌ مهمتر است و این موشک‌ها نیز در اختیار افراد مومن قرار دارد و نتیجه مشخص است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازخبرآنلاین سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای […]

سردار شکارچی با اشاره به اینکه موشک‌های محور مقاومت می‌تواند معادلات آینده را تغییر دهد گفت: نیروهای مقاومت به سلاح ایمان مجهزند که از موشک‌ مهمتر است و این موشک‌ها نیز در اختیار افراد مومن قرار دارد و نتیجه مشخص است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل ازخبرآنلاین سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح کشورمان در گفتگویی ضمن بیان ضعف ساختاری رژیم صهیونیستی در خصوص لفاظی‌های اخیر مسئولان صهیونیستی علیه نیروهای نظامی کشورمان گفت: آمادگی ما همواره در سطح بالایی قرار دارد و این صحبت‌ها تنها جنبه عملیات روانی داشته و اهمیت خاصی ندارد.

وی درباره پیام شکست اخیر صهیونیست‌ها در مقابله با محور مقاومت در باریکه غزه اظهار داشت: این شکست از محور مقاومت، تسلیم بودن و بی‌عرضگی و فشل بودن رژیم صهیونیستی را می‌رساند که البته هر جنگی هم علیه محور مقاومت آغاز کردند، نتیجه‌ای جز همین شکست عایدشان نشده است.