در راستای رعایت الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی، دبیر و عضو مستقل کمیته ریسک بانک دی پس از تائید صلاحیت حرفه ای از سوی بانک مرکزی منصوب شدند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ امیر عباس هاشمی نژاد، نائب رئیس هیات مدیره بانک دی در مراسم معارفه اعضای کمیته ریسک […]

در راستای رعایت الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی، دبیر و عضو مستقل کمیته ریسک بانک دی پس از تائید صلاحیت حرفه ای از سوی بانک مرکزی منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ امیر عباس هاشمی نژاد، نائب رئیس هیات مدیره بانک دی در مراسم معارفه اعضای کمیته ریسک با ابراز خرسندی از دانش و توانمندی اعضای این کمیته در اخذ تائیدیه رسمی صلاحیت حرفه ای بانک مرکزی، تشکیل منظم جلسات کمیته ریسک را از الزامات اساسی استقرار نظام حاکمیت شرکتی بر شمرد.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی ایجاد و تقویت سلامت در نظام بانکی، مدیریت ریسک، نظارت، گزارش دهی و شفافیت است و این عوامل بر عملکرد و سلامت مالی بانک موثر خواهد بود.

بر همین اساس و در راستای رعایت دستورالعمل تایید صلاحیت و عزل یا هرگونه تغییر مدیران ارشد و اعضای کمیته های ریسک، حسابرسی داخلی و رعایت قوانین و مقررات موسسات اعتباری، «محمد خادمیان»، مدیر امور ریسک بانک به عنوان دبیر و «مسعود حق خواه» به عنوان عضو مستقل کمیته ریسک منصوب شدند.

مرکز فابا این انتصابات را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت در مقام جدید خود دارد.