در جهت تسریع فرآیند اطلاع رسانی و افزایش کیفیت خدمات بهتر در سایت خبری شهید یاران مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از ارتقا زیر ساخت ومنابع فنی پایگاه خبری شهید یاران در جهت تسریع فرآیند اطلاع رسانی وافزایش کیفیت خدمات این سایت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری اظهار داشت: […]

در جهت تسریع فرآیند اطلاع رسانی و افزایش کیفیت خدمات بهتر در سایت خبری شهید یاران

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از ارتقا زیر ساخت ومنابع فنی پایگاه خبری شهید یاران در جهت تسریع فرآیند اطلاع رسانی وافزایش کیفیت خدمات این سایت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، ابراهیم باصری اظهار داشت: با توجه به ارتقای زیرساخت و منابع فنی پایگاه خبری شهید یاران، مزین به نام مقدس شهدای عزیز، از دو روز قبل اقدام به جهت تسریع فرآیند اطلاع رسانی و همچنین افزایش کیفیت خدمات، این سایت خبری کردیم که با وقفه کوتاه مواجه بود.

باصری با اعلام اینکه مخاطبین پایگاه خبری شهید یاران وکانالهای آن در فضای مجازی در این مدت کوتاه صبورانه همراه و پیگیر بودند، کمال تشکر و قدر دانی خود را ابراز داشت.


وی افزود: ان شاء الله از این پس با تمام توان و با استعانت از خداوند متعال با تیم رسانه ای همیشه فعال این سایت در خدمت مخاطبین فرهیخته هستیم.

با تشکر از همراهی و همدلی مخاطبین همیشگی و فهیم.

ابراهیم باصری: مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران