امیر قطر با تکذیب این مساله که کشورش ارتباطی با اخوان المسلمین داشته باشد، تاکید کرد که دوحه با کشورها و دولت‌ها و نه با احزاب سیاسی تعامل دارد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در مصاحبه با روزنامه لوپوئن فرانسه در پاسخ به سوالی […]

امیر قطر با تکذیب این مساله که کشورش ارتباطی با اخوان المسلمین داشته باشد، تاکید کرد که دوحه با کشورها و دولت‌ها و نه با احزاب سیاسی تعامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری ایسنا،تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در مصاحبه با روزنامه لوپوئن فرانسه در پاسخ به سوالی در مورد انتقادهای مطرح شده علیه قطر مبنی بر ارتباط با اخوان المسلمین گفت: این رابطه وجود ندارد، هیچ عضو فعالی از اخوان المسلمین یا گروه‌های مرتبط به آن در خاک قطر حضور ندارند.

وی ادامه داد: ما کشوری با درب‌های باز هستیم که تعداد زیادی از شخصیت‌های صاحب رأی و اندیشه مختلف در آن آمد و شد دارند، اما ما یک کشور و نه حزب هستیم و با کشورها و دولت‌های قانونی‌شان و نه با گروه‌های سیاسی تعامل می‌کنیم.

امیر قطر در خصوص پرونده سوریه و کشورهای عربی که در راستای بازگرداندن کانال‌های تماس با سوریه تلاش می‌کنند، گفت که هر کشوری سیاست‌های خود را دارد.

وی عنوان داشت: در گذشته، گفتم که هر کشوری حق دارد که با هر کشوری که می‌خواهد ارتباط برقرار کند، اما اتحادیه عرب تصمیم گرفت سوریه را به دلیل یک علت معتبر خارج کند و این علت همچنان وجود دارد و تغییری نکرده است.