تهیه و توزیع ده هزار پرس غذای گرم در بین شهروندان به مناسبت آغاز هفته وحدت به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول و آغاز هفته وحدت ده هزار پرس غذای گرم با همکاری مدیریت شرکت «هوشمند سازه فردوس» در دو غرفه تهیه و در بین شهروندان توزیع شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

تهیه و توزیع ده هزار پرس غذای گرم در بین شهروندان به مناسبت آغاز هفته وحدت

به مناسبت ماه مبارک ربیع الاول و آغاز هفته وحدت ده هزار پرس غذای گرم با همکاری مدیریت شرکت «هوشمند سازه فردوس» در دو غرفه تهیه و در بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ربیع الاول (ماه مولود) امسال در کردستان نسبت به سالهای قبل حال و هوای دیگری داشت.

از دو هفته قبل غرفه داران و بانیان برگزاری مراسمهای شاد و مفرح آغاز هفته وحدت در روز جمعه ۷مهر ۱۴۰۲ در استان کردستان مشغول مهیای بزرگترین جشنی با عنوان (مهمانی امت احمد) در شهرستان سنندج بودند.

واحد عبدالحکیمی مدیر «شرکت هوشمند سازه فردوس» در سنندج ضمن تبریک ماه ربیع الاول و آغاز هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در استان کردستان گفت: با توجه به خاص بودن ماه مبارک ربیع الاول امسال نسبت به سنوات قبل در استان کردستان با عنوان (مهمانی امت احمد) تصمیم گرفتیم که به یمن و مبارکی این ماه پر خیر وبرکت و همزمان با آغاز هفته وحدت در برگزاری این مراسم معنوی و فرهنگی در کنار سایر دوستان سهم کوچکی داشته باشیم.

عبدالحکیمی افزود: بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار شخصی برای تهیه، پخت و توزیع ده هزار پرس غذای گرم که در دو غرفه واقع در خیابان فردوسی سنندج در روز جمعه همزمان با برگزاری این مراسم باشکوه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در بین شهروندان توزیع شد، هزینه شده است.

عبدالحکیمی گفت: برگزاری جشنها و مراسمهای معنوی و فرهنگی ویژه، مانند ماه مبارک ربیع الاول در جهت انسجام، اتحاد و برابری هر چه بیشتر در بین مسلمانان است و همچنین مشت کوبنده بر دهان دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که باید برای هر چه باشکوهتر برگزاری این گونه مراسمات تلاشهای بهتر و همه جانبه صورت بگیرد.

وی با تشکر از استاندار، فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی که این برنامه مفرح و باشکوه را برگزار کردند، افزود: خداوند منان را شاکرم که در استان فرهنگی کردستان امسال این شرایط بصورت ویژه فراهم شد تا این جشن بزرگ و معنوی را در سطح ملی برگزار کنیم و امیدوار هستم که در سالهای آینده نیز (مهمانی امت احمد) در ماه مبارک مولود به شیوه هر چه باشکوهتری برگزار شود.

آرش میره وندی مدیر توزیع وپخش شرکت قطعات یدکی« آرشین وآرشا» نیز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: خداوند مهربان را شاکریم از اینکه این افتخار بزرگ نسیب شد تا بتوانیم سهمی در برگزاری مراسم باشکوه مهمانی (امت احمد) در شهرستان سنندج داشته باشیم.

میره وندی گفت: در ماه مبارک ربیع الاول و همزمان با آغاز هفته وحدت اقدام به پخت ده هزار پرس غذای گرم و توزیع آن در بین شهروندان عزیز و همزمان با برگزاری مراسم باشکوه جشن (مهمانی امت احمد) در دو غرفه، در خیابان فردوسی کردیم.

وی با تشکر از مسئولان وبرگزار کنندگان این مراسم افزود:امیدورام این مراسم برای سالهای بعدی نیز ادامه داشته باشد و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

کویستان عبدالحکیمی