آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید گمنام با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم جمعی از مسئولین انتظامی، قضایی و اجرایی و مردم انقلابی شهرهای قشم و درگهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، […]

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید گمنام با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم جمعی از مسئولین انتظامی، قضایی و اجرایی و مردم انقلابی شهرهای قشم و درگهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، صدها نفر از مشتاقان و دلدادگان فرهنگ ایثار و شهادت در جزیره قشم عصر روز دوشنبه (دوازدهم دی ۱۴۰۱) با بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، پیکر مطهر و نورانی شهید گمنام را محل پیش بینی شده برای تدفین وی بدرقه نمودند.

این شهید گمنام یکی از پنج شهید گمنامی است که یکشنبه هفته گذشته (چهارم دی ماه ۱۴۰۱) همزمان با ایام فاطمیه با حضور مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان مرزی قشم وارد فرودگاه بین‌ المللی این جزیره شده بود.

براساس این گزارش، در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهید گمنام در شهر درگهان افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، سرهنگ امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مسئولان انتظامی، قضایی و اجرایی و مردم انقلابی شهرستان قشم حضور داشتند.