رئیس جمهور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به عنوان نیرویی پرتلاش و کارآمد در دفاع از دین، قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از سرزمین ایران رشادت و شجاعت به خرج داده و کارنامه درخشان و افتخارآمیزی در دفاع از انقلاب اسلامی، کمک مومنانه به مردم در رخدادهای مختلف و احداث زیربناها و زیرساخت‌های کشور داشته است.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی، در دیدار با سبزپوشان ولایت علوی به مناسبت روز پاسدار، با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) به همه مسلمانان و آزادگان جهان گفت: خداوند را شاکرم که در روز پاسدار در سرزمین ایستادگی در مقابل دشمنان و در حضور پاسداران عزیز مدافع امنیت و استقلال کشور هستم.

رئیس جمهور افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به عنوان نیرویی پرتلاش و کارآمد در دفاع از دین، قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از سرزمین ایران رشادت و شجاعت به خرج داده و کارنامه درخشان و افتخارآمیزی در دفاع از انقلاب اسلامی، کمک مومنانه به مردم در رخدادهای مختلف و احداث زیربناها و زیرساخت‌های کشور داشته است.
دکتر رئیسی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نیروهای کارآمدی در بخش‌های مختلف تربیت کرده است که در جای‌جای کشور ایفای نقش می‌کنند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حتی فراتر از مرزهای کشور در منطقه نیز همواره امنیت‌آفرین و امنیت‌ساز بوده‌اند.
رئیس جمهور اضافه کرد: برخلاف نیروهای نظامی دشمن که همواره دنبال کشورگشایی و شرارت‌آفرینی هستند، نیروهای ایران در هر کجا که حضور یافته‌اند، موجب ایجاد امنیت شده و با شرارت‌ها برخورد کرده‌اند. در حالی که حاصل فعالیت دشمنان در منطقه ایجاد داعش و گروهک‌های تروریستی بوده است، نیروهای ایران در کارنامه درخشان خود مبارزه با تروریسم را رقم زده‌اند و حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه و برخورد با اشرار و ناامن کنندگان است.