قتل راننده کامیون عراقی برسر نوبت! فرمانده انتظامی مریوان از بازداشت یک قاتل در عملیات ضربتی پلیس در مرز باشماق این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ طیب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مریوان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در مرز باشماق، بلافاصله […]

قتل راننده کامیون عراقی برسر نوبت!

فرمانده انتظامی مریوان از بازداشت یک قاتل در عملیات ضربتی پلیس در مرز باشماق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ طیب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در مریوان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در مرز باشماق، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان در محل حاضر و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.

سرهنگ محمدی گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد.

فرمانده انتظامی مریوان در تشریح جزئیات این ماجرا اعلام کرد: دو نفر راننده کامیون عراقی در مرز باشماق سر نوبت‌ با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنان با چاقو به دیگری زده و به قتلش می‌رساند که کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و بازداشت قاتل شدند.

وی با بیان اینکه متهم هم اکنون در بازداشت به سر برده و بر اساس قانون با قاتل برخورد می‌شود، تصریح کرد: از همه مردم درخواست می‌شود که آستانه تحمل خود را بالا برده تا به خاطر اختلافات جزئی، شاهد چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیری نباشیم.