به شایعات توجه نکنید/ پیامک قطع گاز تمام استان‌ها «جعلی» است مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هرگونه قطعی گاز در استان را تکذیب کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش ؛ با تکذیب هرگونه قطعی گاز برای مشترکان در استان، اظهار کرد: هیچ گونه اطلاعیه‌ای در استان صادر نشده است و هیچ […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هرگونه قطعی گاز در استان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه فروش ؛ با تکذیب هرگونه قطعی گاز برای مشترکان در استان، اظهار کرد: هیچ گونه اطلاعیه‌ای در استان صادر نشده است و هیچ گونه قطعی گازی نداریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه پیامک انتشاریافته در سطح استان مبنی بر قطع گاز تکذیب می‌شود، گفت: شهروندان استان اصفهان ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز هرگونه خبر استان را از طریق مدیریت بحران استانداری پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ برنامه‌ای برای قطع گاز در استان وجود ندارد.

همچنین ابوالقاسم عسگری در این رابطه گفت: در ساعات گذشته پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز در استان اصفهان به جمعی از شهروندان ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: محتوای این پیامک به دلیل عدم انتشار از طرف مراجع رسمی تکذیب و به شهروندان توصیه می‌شود اخبار مرتبط با موضوع گاز در استان اصفهان را از طریق رسانه‌های رسمی بالاخص صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دنبال کنند.

گفتنی پیامکی مبنی بر قطعی سراسری گاز برای برخی از شهروندان استان اصفهان از پیش شماره‌ای غیر از ارگان‌های خدمت‌رسان ارسال شده است که نیاز است شهروندان در این گونه مواقع اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند