رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون بر تهیه جوجه های یک روزه گوشتی واکسینه شده و رعایت اصول امنیت زیستی از سوی پرورش دهندگان تاکید نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون؛ جلسه آموزشی بیماری آنگارا با حضور ناظرین و مسئولین فنی […]

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون بر تهیه جوجه های یک روزه گوشتی واکسینه شده و رعایت اصول امنیت زیستی از سوی پرورش دهندگان تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون؛ جلسه آموزشی بیماری آنگارا با حضور ناظرین و مسئولین فنی بهداشتی واحدهای پرورش مرغ گوشتی و کشتارگاه صنعتی طیور و جمعی از تولیدکنندگان صنعت طیور و در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

دکتر استکی رئیس شبکه دامپزشکی تیران و کرون ابتدا به معرفی مختصر بیماری آنگارا پرداخت و بر اهمیت گزارش دهی سریع و به موقع، جهت شناسایی بیماری و قرنطینه واحد تاکید نمود.

وی در راستای اهمیت امنیت و ایمنی غذایی، نسبت به انجام تشدید مراقبت و رصد و پایش و نظارت بر تهیه جوجه های یکروزه گوشتی واکسینه در واحدهای تحت پوشش خود و رعایت اصول مقررات امنیت زیستی تاکید نمود.

در پایان نیز دکتر مهرداد خسروی مدرس جلسه با توضیح کامل بیماری و راههای پیشگیری از آن، بیان نمود، اجرای فرآیند عقیم سازی کود در واحدهای مرغداری از شدت انتشار آلودگی در محیط به طور موثر می کاهد.