رئیس‌جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تحویل سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین به معنای نابودی روابط مسکو-تل‌آویو است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داد […]

رئیس‌جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تحویل سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین به معنای نابودی روابط مسکو-تل‌آویو است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،«دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه به رژیم صهیونیستی درباره ارسال تسلیحات به اوکراین هشدار داد و گفت تحویل سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته به کی‌یف به معنای نابودی روابط دوجانبه است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، او دوشنبه (۱۷ اکتبر) در پیامی در تلگرام نوشت: «به نظر می‌رسد اسرائیل در حال آماده شدن برای عرضه تسلیحات به رژیم کی‌یف است. اقدامی بسیار بی‌ملاحظه». وی در ادامه تاکید کرد چنین اقدامی همه روابط دوجانبه را از بین خواهد برد.

کی‌یف پیش‌تر از رژیم صهیونیستی خواست برای مقابله با روسیه، سامانه‌های دفاع هوایی و سایر تسلیحات پیشرفته در اختیارش قرار دهد.