پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار به‌طور رسمی افتتاح شد در مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندار و شهردار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که با اعتباری بالغ بر ۱,۳۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، امروز (پنجشنبه) در قالب بیستمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» […]

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار به‌طور رسمی افتتاح شد

در مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار، فرماندار و شهردار اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که با اعتباری بالغ بر ۱,۳۲۰ میلیارد ریال احداث شده است، امروز (پنجشنبه) در قالب بیستمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» به‌طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بیستمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» روایتگر آغاز احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی خدماتی و ترافیکی در منطقه کمتر برخورداری است که این روزها رنگ تغییر و پیشرفت به خود گرفته است.

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار که با هدایت خودروهای سنگین به مسیری مجزا که سال‌ها مطالبه مردم دولت آباد و اصفهان بود، گره کور ترافیکی در شمال شهر را باز کرد.

پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار حلقه اتصالی بین اتوبان آیت‌الله ناصری است که با مشارکت شهرداری دولت‌آباد احداث شد و بار ترافیکی محدوده باغ فدک را به پل کاظمی آشتیانی منتقل می‌کند.

هزینه اجرایی این پروژه ۱,۲۰۰ میلیارد ریال و هزینه آزادسازی آن ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است، همچنین سطح آسفالت این پروژه ۵۰۰ هزار متر مربع، حجم خاک‌برداری ۱۲ هزار متر مکعب، حجم خاک‌ریزی ۲۵ هزار متر مکعب، حجم بتن مصرفی ۴۵۰۰ تن و آرماتور مصرف‌شده ۱۱۰۰ تن بوده است.

این پروژه امروز پنجشنبه بیست‌وپنجم آبان با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدرضا مرتضوی استاندار، محمدعلی احمدی فرماندار و علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان به‌همراه جمعی دیگر از مسئولان به‌طور رسمی افتتاح شد.