رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی شاخص کل بورس شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سه شنبه (۱۶ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۷۳ واحدی در […]

رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سه شنبه (۱۶ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۷۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۲۴۳ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «شستا» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «فولاد» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷ هزار و ۳۸۵ واحدی روی پله ۵۴۵ هزار و ۶۵۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۶۵۲ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۳۲۵ واحدی روی پله ۲۳ هزار و ۴۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ونفت، قمرو و تپمپی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های قپیرا، غدشت و خزامیا بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های غویتا، داوه و فولای بیشترین افزایش قیمت و سهام حافرین، ولبهمن، مفاخر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فیروزا و فردا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های افران، همای و آفاق در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اراد ۱۲۰، آوند و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد، آوند و اوصتا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های شپنا ۲، افران و کگل ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، شستا ۲ و شپنا ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اخزا ۱۰۲۴، اراد ۸۷۴، ۹۰۸۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و صبا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.