ایران فلسطین را دستاویز مذاکرات موضوعات دیگر قرار نمی‌دهد سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان این‌که قضیه فلسطین، قضیه اصولی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مناسبات منطقه و بین‌المللی خود قضیه فلسطین را دستاویزی برای احیانا مذاکرات در خصوص دیگر موضوعات قرار نمی‌دهد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

ایران فلسطین را دستاویز مذاکرات موضوعات دیگر قرار نمی‌دهد

سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان این‌که قضیه فلسطین، قضیه اصولی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در مناسبات منطقه و بین‌المللی خود قضیه فلسطین را دستاویزی برای احیانا مذاکرات در خصوص دیگر موضوعات قرار نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران امروز یکشنبه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده که در دفاع از ملت فلسطین و حقوق مشروع مردم فلسطین هیچ‌گاه کوتاهی نکرده و نخواهد کرد، گفت: ما هیچ‌گاه اهمیت موضوع فلسطین را به فراموشی نسپرده‌ایم.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهران در مناسبات منطقه و بین‌المللی خود، موضوع فلسطین را احیانا دستاویزی برای احیانا مذاکرات در خصوص دیگر موضوعات قرار نداده است، تصریح کرد: قضیه فلسطین قضیه اصولی جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است .

کنعانی که در نشست «بررسی جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت قهرمانانه مردم غزه» سخنرانی می‌کرد، در ادامه گفت: موضوع فلسطین بخشی از سیاست‌های اصولی‌ای است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر آن تاکید داشتند و مقام معظم رهبری همواره بر دفاع از آرمان فلسطین و حمایت از فلسطین به عنوان مسئله جهان اسلام تاکید دارند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: آنچه که محقق شد عزت ملت فلسطین بود و ملت فلسطین در طول ۴۸ روز گذشته در برابر حملات ناجوانمردانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه ایستادگی کردند.