رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توسعه و حفظ اراضی کشاورزی ضامن ایجاد اشتغالزایی و تولید ثروت در استان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، پیمان اسکندری به مناسبت هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: اقدامات قوه قضاییه در سطح کلان و استان جهت […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: توسعه و حفظ اراضی کشاورزی ضامن ایجاد اشتغالزایی و تولید ثروت در استان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، پیمان اسکندری به مناسبت هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: اقدامات قوه قضاییه در سطح کلان و استان جهت حفظ اراضی کشاورزی بمنظور حمایت از حقوق مشروع مردم قابل تقدیر است.

اسکندری با تاکیید بر افزایش تولیدات کشاورزی با حمایت استان افزود: در سایه تلاش ها و زحمات فعالان عرصه تولید میزان تولیدات بخش کشاورزی استان  افزایش یافته است  که شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه هستیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر اینکه قوه قضاییه حامی و پشتیبان بخش کشاورزی است ادامه داد: با تعامل و همفکری دادگستری استان و جهاد کشاورزی ،  برخی ازمشکلات حقوقی موجود در زیر بخش های مختلف کشاورزی برطرف گردد.

رییس کل دادگستری با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی یک وظیفه قانونی و شرعی است گفت: برای حل مسائل و مشکلات حقوقی واحد های تولیدی و پیگیری امورات مربوط به حفاظت از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی استان تلاش مجدانه تلاش میکنیم.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی خاطرنشان کرد: این دستگاه آماده  هر گونه همکاری در کلیه زمینه ها اعم ازاجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ،اشتغال زائی و جذب سرمایه گذار، صدور اسناد اراضی دولتی و ملی و اجرای طرح کاداستر ، تسریع در روند اخذ اسناد دولتی ، اموزش ضابطین در حوزه دام و طیور و منابع طبیعی و مشارکت در حفاظت از عرصه های کشاورزی و ملی است.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از طرف سازمان جهادکشاورزی از زحمات دادگستری استان کردستان تقدیر و تشکر شد.

در این دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر امور اراضی و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان  حضور داشتند.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان