مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روز گذشته یک قلاده گرگ در شهر اردستان به ۶ نفر حمله کرده و آن‌ها را از ناحیه دست و پا مجروح می‌کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: روز گذشته یک قلاده گرگ در شهر اردستان به ۶ […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: روز گذشته یک قلاده گرگ در شهر اردستان به ۶ نفر حمله کرده و آن‌ها را از ناحیه دست و پا مجروح می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: روز گذشته یک قلاده گرگ در شهر اردستان به ۶ نفر حمله کرده و آن‌ها را از ناحیه دست و پا مجروح می‌کند.

وی با بیان اینکه بلافاصله اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: مجروحان این حادثه به بیمارستان اعزام و آزمایشات لازم انجام و گرگ هم کشته می‌شود و برای آزمایش هاری به دامپزشکی تحویل داده می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه ۶ نفر مجروح تحت نظر قرار گرفتند و ۲ نفرشان هنوز در بیمارستان بستری هستند، افزود: در سال گذشته ۲۲ مورد حادثه حمله حیوانات وحشی در نقاط مختلف استان گزارش شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۲ منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع استان، حیواناتی مانند گرگ، شغال و روباه وجود دارد، عنوان کرد: گاهی کمبود مواد غذایی سبب می‌شود حیوانات وحشی به مناطق سکونتگاهی بیایند و محیط زیست مسؤول نظارت و پیگیری است.

وی تصریح کرد: این حادثه را به محیط زیست ابلاغ کردیم و قرار شد کارشناسان محیط زیست علت‌یابی و از بروز چنین حوادثی پیشگیری و در مناطق کشاورزی اطلاع‌رسانی کنند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: سال گذشته هم وجود گرگ در ناژوان گزارش شد و محیط زیست کنترل کرد و تعدادی شغال و گرگ را زنده‌گیری و در عرصه‌های دیگر طبیعت رهاسازی کرد.