دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با لیدرهای داخلی و خارجی اغتشاشات برخورد شدید خواهد شد، اما برای سایر افراد طبقه بندی صورت گرفته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید مصطفی بحرینی در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس که به میزبانی ستاد فرماندهی […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: با لیدرهای داخلی و خارجی اغتشاشات برخورد شدید خواهد شد، اما برای سایر افراد طبقه بندی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید مصطفی بحرینی در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه حمایت ها و پشتیبانی ها مایه دلگرمی برای مجموعه قضائی و انتظامی است، اظهار کرد: دشمنی دشمنان همیشه بوده، است و ادامه دار خواهد بود، به فراخور پیشرفتی که داشته ایم دشمنی ها نیز زیاد شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه دشمن در فتنه اخیر برخلاف اقدامات سابق که به صورت فیزیکی انجام می داد به صورت هوشمندانه و رسانه ای عمل کرد، در مرحله اول یکی از پر انگیزه ترین قشرهای ما را مورد استفاده قرار دادند و از این ابزار استفاده کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در واکنش به هشتگ مهسا امینی نیز عنوان کرد: اعلام کردند که بیش از ۱۵۰ میلیون هشتگ زده شده در حالی که واقعیت آن حدود ۱ لی ۲ میلیون هشتگ بیشتر نبود، هشتگ واقعی در خصوص سردار سلیمانی بود که حدود ۱۲ میلیون اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت هایی که دشمن در این توطئه انجام می داد این بود که تصاویری را از روز های تعطیل در سطح شهر می گرفت و آن را روز کاری معرفی می کرد تا مردم را ترغیب کند، عملیات تخریبی فیزیکی کاهش پیدا کرده است با تدابیر اقداماتی از سوی بسیج، سپاه و نیروی انتظامی انجام شد که در واقع همه موارد به صورت لحظه ای با همراهی و همدلی مردم رصد می شد.

بحرینی افزود: در استان فارس کمترین میزان خسارت و حضور اغتشاشگران را داشته ایم، برنامه اصلی دشمن در این مرحله هجمه به اصل نظام است در این زمینه به بعضی از اهداف خود رسیدند و جوانان را مورد هدف قرار دادند، برخی از این جوانان هیجانی حضور پیدا کردند و هنگام توجه آنان دیگر شاهد حضور جوانان نبوده ایم.

وی گفت: دشمن در بحث رسانه ای بسیار خوب عمل کرد به صورتی که جمعیت ۵۰ الی ۶۰ هزار نفری را چند میلیونی این هدف آنان زیر سؤال بردند اصل نظام است که نتوانسته اند موفق شوند، باید برای جوانان این موضوع تبیین شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس همچنین بیان کرد: تبیین و آگاه کردن مردم به ویژه جوانان، بسیار مهم است، بهترین و بزرگترین ظرفیت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: با لیدرهای داخلی و خارجی اغتشاشات برخورد شدید خواهد شد، اما برای سایر افراد طبقه بندی صورت گرفته است.