معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی همزمان با هفته ازدواج در شعب استان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، حیدرعلی خانبازی ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا […]

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی همزمان با هفته ازدواج در شعب استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، حیدرعلی خانبازی ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج با اعلام این خبر گفت : ازدواج از پیچیده ترین روابط انسانی است که بنیاد خانواده بر آن استوار است و لازم است که جوانان با تأسی از سیره ائمه اطهار در راستای ازدواج آسان، آگاهانه، به هنگام و ترویج فرهنگ ساده زیستی گام بردارند .

خانبازی با اشاره به اینکه یکی از اهداف جمعیت هلال احمر حمایت از زندگی انسان ها می باشد ، اظهار داشت : اعضاء جوان و نوعدوست جمعیت با کمک خیرین همزمان با هفته ازدواج اقدام به تهیه بخشی از جهیزیه به ارزش تقریبی ۴۵ میلیون ریال و اهداء به نوعروس نیازمند کردند .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه کسب آگاهی و دانش در شناخت باورهای درست و اشتباه در مورد ازدواج ضروری است ، تصریح کرد : برگزاری کارگاه های آموزشی هشت گام ازدواج موفق ، بایدها و نبایدهای ازدواج ، مهارت های زندگی و برپایی ایستگاه های مشاوره فردی از اقدامات انجام شده در هفته ازدواج می باشد .

وی در پایان افزود : برگزاری جشن ، تقدیر از زوج های جوان ، برگزاری جلسه پیرامون فعالیت های هفته ازدواج ، برپایی ایستگاه سلامت و اردوی یک روزه اعضاء از دیگر فعالیت های صورت گرفته بمناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) بود .