در راستای بررسی موضوعات فرونشست، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از برخی اماکن عمومی و مدارس در زون‌های خطر دارای فرونشست اصفهان بازدید به عمل آوردند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران در راستای بررسی موضوعات فرونشست، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از برخی اماکن عمومی […]

در راستای بررسی موضوعات فرونشست، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از برخی اماکن عمومی و مدارس در زون‌های خطر دارای فرونشست اصفهان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران در راستای بررسی موضوعات فرونشست، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیات همراه از برخی اماکن عمومی و مدارس در زون‌های خطر دارای فرونشست اصفهان بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید که به دعوت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور انجام گرفت، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، علی بیت‌اللهی رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات، علیرضا برکتین مشاور سرپرست مرکز تحقیقات و منصوری سرپرست دفتر منطقه‌ای اصفهان، روسای سازمان‌های زمین شناسی، نقشه‌برداری، معاون عمرانی استاندار اصفهان و سایر مسئولین کشوری و استانی حضور داشتند.