امام جمعه اصفهان گفت: استان اصفهان دربسیاری اززمینه ها سرآمد دیگر استان ها بوده وبه عنوان چهره برتر شناخته می شود ازاین روضروری است در موضوعات مربوط به شهرداری ها نیز این وجه تمایز به خوبی احساس شودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ، آیت […]

امام جمعه اصفهان گفت: استان اصفهان دربسیاری اززمینه ها سرآمد دیگر استان ها بوده وبه عنوان چهره برتر شناخته می شود ازاین روضروری است در موضوعات مربوط به شهرداری ها نیز این وجه تمایز به خوبی احساس شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ، آیت الله طباطبایی نژاد دردیدار با شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۳ اصفهان اظهار داشت:شهرداری ها اقدامات مهمی درطول سال دارند وچهره شهرها به اقدامات موثر شهرداری ها وابسته است.
وی افزود:استان اصفهان دربسیاری اززمینه ها سرآمد دیگر استان ها بوده وبه عنوان چهره برتر شناخته می شود ازاین روضروری است در موضوعات مربوط به شهرداری ها نیز این وجه تمایز به خوبی احساس شود.
عضومجلس خبرگان رهبری ادامه داد:فضای سبز مسأله مهم دیگری است که نبایدازآن غافل بود و من در این زمینه بسیارحساس خواهم بود که چرا قطعا پیگیری مناسب این موضوع برای مردم حائزاهمیت ونشاط آوراست.
وی تأکید کرد: منطقه ۳ با توجه به حجم بالای آثار تاریخی شهراصفهان دراین محدوده بسیارقابل توجه خواهد بود ودر تذکرات فراوان به مجموعه میراث فرهنگی استان براهمیت حفظ آثارتاریخی تاکیدداشته ام که به حمدالله دراین زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان درپایان گفت: برای آن که دربازدید ازآثارتاریخی شاهدافزایش گردشگرداخلی وخارجی باشیم قطعا نیازاست که امکانات رفاهی برای حضور بیشترآنان فراهم گردد که نقش شهرداری ها دراین موضوع بسیارحائزاهمیت خواهد بود.
گفتنی است درابتدای این دیدارمهندس کلاهدوزان گزارشی ازعملکرد و اقدامات در حال اجرا شهرداری منطقه ۳ ارائه نمود.