مسئول مرکز خانه خلاقیت و بازی‌های فکری از ارائه ۳۰۰ بازی برای رده سنی ۳ تا ۹۰ سال در رستوران بازی‌های فکری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر دارد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباط رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حکیمه ابوالقاسمی اظهار کرد: مهمترین رسالت مرکز خانه […]

مسئول مرکز خانه خلاقیت و بازی‌های فکری از ارائه ۳۰۰ بازی برای رده سنی ۳ تا ۹۰ سال در رستوران بازی‌های فکری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباط رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حکیمه ابوالقاسمی اظهار کرد: مهمترین رسالت مرکز خانه خلاقیت و بازی‌های فکری ایجاد فضایی مناسب برای ارائه انواع بازی‌ها و سرگرمی‌های مناسب برای همه رده‌های سنی است، چنانکه در رستوران بازی‌های فکری حدود ۳۰۰ نوع بازی ویژه رده سنی ۳ تا ۹۰ سال ارائه شده است.
او تعیین هزینه مناسب برای این خدمات را یکی از ویژگی‌های بارز آن دانست و افزود: ورودی رستوران بازی‌های فکری برای هر نفر ۵ هزار تومان است که این هزینه برای یک ساعت و نیم زمان برای حضور و استفاده از امکانات مجموعه در نظر گرفته شده است.
ابوالقاسمی با بیان اینکه ظرفیت برگزاری اردوهای تفریحی ازسوی مدارس و ارگان‌های مختلف در رستوران بازی‌های فکری وجود دارد، تأکید کرد: در این مجموعه کلیه پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا رعایت می‌شود.
او افزود: همچنین در مجموعه رستوران بازی، مربی آموزشی حضور دارد و به راهنمایی افراد تازه وارد در نحوه عدد شده است.
او ادامه داد: تنوع بازی‌ها باعث شده تا مراجعه‌کنندگان به رستوران بازی‌های فکری بازی تکراری دریافت نکنند و در هر مرتبه با بازی جدید روبه‌رو شود.
ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: رستوران بازی‌های فکری هر هفته از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.