رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان محکم و استوار ایستادگی می‌کند و به آنان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نمی‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع […]

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام توطئه‌های دشمنان محکم و استوار ایستادگی می‌کند و به آنان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در ساری با اشاره به بیانات و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحقق جهاد تبیین در بخش‌های مختلف،گفت: جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است، نظام اسلامی را در برابر تمام دسیسه سازمان یافته دشمنان بیمه می‌کند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی به رغم تمام کمبودها و برخی نارسایی‌ها و مشکلات داخلی و خارجی که نشات گرفته از توطئه‌های دشمنان است، با ایستادگی در برابر دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی، با اقتدار، عزت و سربلندی به حیات جاودانه خود ادامه می دهد و به هیچ عنوان به بیگانگان اجازه دخالت در امور جاری کشور را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان به طور حتم پیروزی به همراه خواهد داشت و این مهم بارها در طول تاریخ پرفروغ ایران اسلامی نمود و تجلی عینی یافته است، گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر استکبار جهانی و رژیم بعث عراق، به پیروزی دست یافتند و امروز نیز جوانان مکتبی در کنار فرماندهان دوران دفاع مقدس با تاسی از فرهنگ شهید و شهادت که برگرفته از سیره و روش سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است به دشمنان اجازه سوء استفاده و دخالت در امور جاری کشور را نمی دهند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آینده نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار درخشان توصیف کرد و گفت: دشمنان از پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی عصبانی هستند و تمام فشارهای آنان به انقلاب نیز ناشی از همین امر است.

سردار سرتیپ پاسدار کارگر بر لزوم ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت و همچنین انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفـت: بی توجهی و غفلتی که در گذشته مورد توجه دستگاه تعلیم و تربیت کشور قرار گرفته است، باعث شد تا نوجوانان و جوانان با فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنایی کمتری داشته باشند و بر همین اساس نیز باید راهکاری ارایه شود تا قشر جوان جامعه با دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف بیشتر آشنا شود.

مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزارو ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.