مبلغ عیدی ۱۴۰۲ کارگران چقدر است؟ دبیر اجرای خانه کارگر استان اصفهان بابیان اینکه عیدی و پاداش کارکنان تأمین اجتماعی یک قانون تحت عنوان قانون تأمین منافع کارگران است به خبرنگار ایمنا گفت: امسال عیدی کارگران مشمول کار ، حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. […]

مبلغ عیدی ۱۴۰۲ کارگران چقدر است؟

دبیر اجرای خانه کارگر استان اصفهان بابیان اینکه عیدی و پاداش کارکنان تأمین اجتماعی یک قانون تحت عنوان قانون تأمین منافع کارگران است به خبرنگار ایمنا گفت: امسال عیدی کارگران مشمول کار ، حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، اصغر برشان اظهار کرد: عیدی کارگران تأمین اجتماعی بر اساس یک الگوی همیشگی است و میزان آن بر طبق قانون، ۳ ماه از آخرین حقوق برای حداکثر بگیران و معادل ۲ ماه از آخرین حقوق کارگران، برای حداقل بگیران در مقابل ۱۲ ماه کار است، مشروط بر آنکه این مبلغ از ۳ ماه حداقل حقوق تجاوز نکند.

وی افزود: واضح است که برای پرداخت عیدی و پاداش به کارگران، مبلغ نباید از ۳ برابر حداقل حقوق بیشتر شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان ادامه داد: به‌طورمعمول پرداخت عیدی و پاداش از اسفندماه آغاز می‌شود اما برخی از کارفرمایان، زودتر هم پرداخت می‌کنند عده‌ای نیمی از آن را در پایان ۶ ماهه اول سال ونیمی دیگر را در پایان ۶ ماهه دوم سال می‌پردازند.

برشان تأکید کرد: در این حال می‌بایست تسویه‌حساب تا پایان سال انجام‌شده باشد.

وی بابیان اینکه عیدی و پاداش کارکنان تأمین اجتماعی یک قانون تحت عنوان قانون تأمین منافع کارگران است گفت: امسال عیدی کارگران مشمول کار، حداقل ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.