آمریکا بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است افسر سابق جنگ روانی در ارتش آمریکا گفت واشنگتن بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،اسکات بِنِت، افسر سابق جنگ روانی در ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری پرس تی وی گفت: اگر سازمان ملل در جهان می‌خواهد موارد عجیب […]

آمریکا بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است

افسر سابق جنگ روانی در ارتش آمریکا گفت واشنگتن بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،اسکات بِنِت، افسر سابق جنگ روانی در ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری پرس تی وی گفت: اگر سازمان ملل در جهان می‌خواهد موارد عجیب و غریب نقض حقوق زنان را در جهان کشف کند، نباید بجز آمریکا در جای دیگری بدنبال آن باشد.

وی گفت: این ایالات متحده آمریکا است که از زنان به عنوان ابزاری در انقلاب‌های رنگی خود استفاده می‌کند. این هم مثال دیگری از عملیات تغییر رژیم است که آمریکا، اسرائیل و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با بکارگیری اتهامات کاملا بی اساس و بکارگیری زنان به عنوان میدان جنگ علیه ایران مورد استفاده قرار دهند، اما این اقدامات کارآمد نخواهند بود.افسر سابق جنگ روانی در ارتش آمریکا تاکید کرد: موضوع مهم‌تر نماینده سازمان ملل می‌تواند این موضوع را مطرح بکند و تلاش بکند تا جهان حقیقت را ببیند. واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا بزرگترین سرکوب کننده زنان در جهان است.

آمریکا با سوء استفاده از مرگ مهسا امینی در تهران، به بهانه حقوق بشر و حمایت از زنان با شبکه‌ها و رسانه‌های خود به فضاسازی علیه ایران اقدام کرد و طی دوماه اخیر با حمایت مالی و آموزشی اعتراضات را به اغتشاش تبدیل کرد که موجب شهادت مدافعان امنیت و تخریب اموال خصوصی و عمومی شد.