احداث۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر شهردار سنندج از احداث۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی از احداث ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال و گذر ورزشی با اعتبار بیش از۴۵ میلیارد ریال در نایسر خبر داد و اظهار […]

احداث۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر

شهردار سنندج از احداث۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی از احداث ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال و گذر ورزشی با اعتبار بیش از۴۵ میلیارد ریال در نایسر خبر داد و اظهار کرد: این چمن های مصنوعی و گذر ورزشی دارای ساختمان مدیریت، رخت کن، سرویس بهداشتی، نگهبانی و …است.
وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث این زمین های چمن و گذر ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر بوده است.
شهردار سنندج اضافه کرد: توسعه ورزش با ایجاد گذرهای ورزشی از سیاست های مدیریت شهری است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی به صورت ویژه دیده شده اند.
رشیدی گفت: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و غیره در حال احداث و تکمیل است.
وی اذعان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک‌های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه‌های ورزشی احداث خواهد شد.
شهردار سنندج با تاکید براینکه توسعه بیشتر ورزش‌های همگانی با هدف شناسایی و تقویت ورزش قهرمانی انجام می شود، گفت: دیدگاه شهرداری و شورا در کنار توجه به ورزش‌های قهرمانی محله‌محور کردن ورزش در سطح شهر است.
رشیدی اذعان کرد: ۸ ایستگاه و گذر ورزشی در سطح شهر براساس جمعیت و بهره‌مندی از سرانه‌های ورزشی طراحی شده است.