حجت الاسلام مظاهری انتصاب دبیر جدیدستاد امربه معروف ونهی ازمنکر کشور را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان متن این پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیمحضور جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین […]

حجت الاسلام مظاهری انتصاب دبیر جدیدستاد امربه معروف ونهی ازمنکر کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین طاهری آکردی
سلام علیکم
ضمن عرض تبریک ایام دهه کرامت و میلادِ با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام ، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ان شاالله به فضل الهی با حضور ارزشمند شما و برنامه های راهبردی مناسبی که خواهید داشت و استفاده از نیروهای با تجربه، مومن، جوان و انقلابی جایگاه ستاد در سطح حاکمیت ارتقا یافته و احیای فریضتین در جامعه اسلامی ایران عزیز در بین مردم روز به روز بهتر از گذشته گردد.
مطمئنا با حضورجنابعالی ستاد امربه معروف ونهی از منکر با قوت و قدرت بیشتری در مسیر اجرای قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و همچنین تحقق منویات و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.
جا دارد از زحمات و تلاش‌ها ومجاهدت های برادر بزرگوار دکتر سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی در دوران تصدی مسئولیت دبیری ستاد کشور که باعث اعتلای فریضتین امربه معروف ونهی از منکر در کشور شده اند تقدیر و تشکر نمایم.
والسلام
محسن مظاهری
دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان