معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رحلت عالم وارسته «آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری» را به بیت مکرم ایشان، حوزه‌‌های علمیه اصفهان و مردم شریف ایران تسلیت گفت.پیام تسلیت دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پی درگذشت آیت الله ناصری به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از «ایثار»، در پیام […]

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رحلت عالم وارسته «آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری» را به بیت مکرم ایشان، حوزه‌‌های علمیه اصفهان و مردم شریف ایران تسلیت گفت.
پیام تسلیت دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پی درگذشت آیت الله ناصری

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران به نقل از «ایثار»، در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم وارسته «آیت‌الله شیخ محمدعلی ناصری» موجب تألم و تأثر فراوان گردید. آن استاد گرانقدر سال‌ها عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر تدریس فقه و اصول، تفسیر و اعتلای دین و فرهنگ اهل بیت (ع) سپری نمودند و باقیات و صالحات ارزشمندی برجای گذاشتند که همیشه یاد و نام ایشان را زنده نگه خواهد داشت.
رحلت این استاد اخلاق و مروج فرهنگ مهدوی را خدمت بیت مکرم ایشان، حوزه‌‌های علمیه اصفهان و مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید گرانقدر و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی