به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شهروندان اگر در هنگام پخش فیلم در سینماها کشف حجاب انجام دهند به بیرون از سالن سینما هدایت می شوند. رضا دهقانی، معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان نمود : طی هماهنگی و جلسه تبیینی با مدیران سینما ،منشور حجاب و عفاف تدوین […]

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شهروندان اگر در هنگام پخش فیلم در سینماها کشف حجاب انجام دهند به بیرون از سالن سینما هدایت می شوند.

رضا دهقانی، معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان نمود :

طی هماهنگی و جلسه تبیینی با مدیران سینما ،منشور حجاب و عفاف تدوین شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  در خصوص سینماها و پردیس‌های سینمایی، در اسرع وقت در ورودی سینماها و پردیس‌های سینمایی نصب می شوند تا مراجعه‌کنندگان از قوانین حجاب و عفاف اطلاع یابند.

مطابق با قوانین کشور در ورودی و لابی‌های انتظار نیز تذکرات لازم به افراد بدپوشش و بی‌حجاب داده می شود و در صورت امتناع، پس از برگشت مبلغ بلیط، فرد یا افراد خاطی به بیرون از سینما هدایت شوند.

بر طبق مصوبات موجود لازم است از ورود بانوان دارای پوشش نامناسب به سالن‌های سینما و پردیس‌های سینمایی ممانعت به عمل آید.
همچنین مطابق با قوانین وضع شده در سالن سینما و پردیس‌های سینمایی و در حین پخش فیلم در صورت ارتکاب به کشف حجاب، فرد خاطی باید به بیرون از سالن هدایت شود.

پایگاه خبری شهید یاران ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، از دستگاه های اجرایی استان درخواست می نماید؛ که مطابق با قوانین و مقررات کشور و مصوبات مربوطه در حوزه حجاب و عفاف در دستگاه های دولتی اقدامات شایسته به عمل آورند.