پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با […]

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: مدت‌زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات هشت ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری‌شده است.

وی با اشاره به برخی از اطلاعات فنی این پروژه بیان کرد: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت‌وبرگشت است. ۱۱۴ عدد تیر پیش‌ساخته، دو عدد کوله هر کدام به طول ۳۰ متر، هفت عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای احداث این پل گفت: پل صاحب روضات موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیاردتومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.