بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات با حضور گروه فولادمبارکه افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌‎‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع تهران تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه گروه فولاد مبارکه نیز حضور دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،  بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌‎‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع تهران یکی از […]

بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات با حضور گروه فولادمبارکه

افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌‎‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع تهران تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه گروه فولاد مبارکه نیز حضور دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،  بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌‎‌های سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع تهران یکی از نمایشگاه‌هایی است که هر ساله با حضور شرکت‌های زیادی برگزار می‌شود و با حضور ۵۰۰ شرکت فعال در صنعت ساختمان، سیستم ‎‌های سرمایشی و گرمایشی از ۲۲ کشور در زمینی به مساحت ۶۱ هزار متر مربع برگزار شده و پذیرای فعالان و علاقمندان است.

شرکت های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت های تجاری موجود بهره می‌گیرند.

در این نمایشگاه شرکتهای مختلف داخلی و خارجی و به ویژه گروه فولاد مبارکه آخرین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع رونمایی می کنند.

 گروه فولاد مبارکه در سالن ۸-۹، غرفه C۰۷ پذیرای بازدیدکنندگان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

در نمایشگاه تاسیسات مشارکت کنندگان فعال در بخش‌هایی چون تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، شیرآلات، لوله و اتصالات، سیستم‌های هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان حضور دارند.

در حاشیه این نمایشگاه طبق روال سال های گذشته کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی نیز برگزار می شود و پیش بینی شده است که در بیست و دومین دوره نمایشگاه تاسیسات امسال هیئت‌های تجاری از ده کشور حضور یابند.

شایان ذکر است،  بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌‎‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع تهران مطبوع تهران از ۱۳ تا ۱۶ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است