دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: حمایت‌ از واحدهای تولیدی شهرستان را در دستور کار قرار دهید و در حل مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان نهایت تلاش خود داشته باشند. حمایت از واحد‌های تولیدی در دستور کار دادستان شهرستان‌ها باشدبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس از دهاقان، سیدمحمد موسویان […]

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: حمایت‌ از واحدهای تولیدی شهرستان را در دستور کار قرار دهید و در حل مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان نهایت تلاش خود داشته باشند.

حمایت از واحد‌های تولیدی در دستور کار دادستان شهرستان‌ها باشد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرگزاری فارس از دهاقان، سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان ضمن تسلیت ایام ماه صفر و رحلت آیت‌الله ناصری اظهار داشت: دادستان‌ها علاوه بر این‌که قاضی هستند، باید مدیر خوبی هم باشند و با تمامی دستگاه‌های حاکمیتی در شهرستان تعامل داشته باشند.

وی با تأکید بر حضور مستمر دادستان در بین مردم و حوزه استحفاظی و رسیدگی به مسائل و مشکلات گفت: دادستان‌ها بیشتر از حضور در محل کار باید وقت خود را به جامعه اختصاص دهند.

موسویان با بیان این‌که اقدامات به موقع دادستان می‌تواند موجب پیشگیری از وقوع جرم شود گفت: مواردی وجود دارد که دادستان باید قبل از شکواییه به آن ورود و مسأله را حل کند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: مطالبه‌گری جدی باید در راستای حقوق عامه در دستور کار دادستان قرار گیرد و همچنین در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود مردمی بهره‌گیری شود.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه با جرائم خشن گفت: در شهرستان دهاقان جرائم خشن اتفاق نیفتاده است و باید همه تلاش کنند که این رویه در آینده نیز استمرار داشته باشد و آرامش در شهرستان حاکم باشد.

موسویان با بیان این‌که اقدامات پیش‌گیرانه دادستان باید سبب کم شدن ورودی پرونده‌ها به دادسرا شود گفت: دستگاه‌های مربوطه، دادستان را در راستای پیشگیری از وقوع جرم یاری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان همچنین از کار قرار دهید و در حل مشکلات واحد‌های تولیدی دهاقان نهایت تلاش خود داشته باشند.

به گزارش فارس، در این آئین از زحمات مرتضی رعیتی دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان تجلیل و طی حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه جواد مصلحی به سمت دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان منصوب شد