دختر بدمینتون‌باز اصفهانی به جمع ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،؛ مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار و یگانه کرمانی از اصفهان قهرمان این رقابت‌ها شد. براساس اعلام فدراسیون بدمینتون قرار بود، […]

دختر بدمینتون‌باز اصفهانی به جمع ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اضافه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،؛ مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار و یگانه کرمانی از اصفهان قهرمان این رقابت‌ها شد.

براساس اعلام فدراسیون بدمینتون قرار بود، کرمانی به عنوان سهمیه بانوان در مسابقات آسیایی هانگژو حضور پیدا کند اما چند روز پیش در اتفاقی عجیب مشخص شد که حضور وی در این رقابت‌ها منتفی شده و سهمیه بدمینتون به ورزشکار آقا اختصاص یافته است.

در حالی که از مصوبات آیین‌نامه کمیته ملی المپیک برای اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی هانگژو، اعزام ورزشکاران بانو به این رقابت‌ها در صورت شرایط مساوی و یکسان به صراحت ذکر شده اما تصمیم‌گیری فدراسیون بدمینتون برخلاف این مصوبه بود.

اکنون خبر رسیده که یگانه کرمانی که در رنکینگ جهانی در رده ۵۱۵ ایستاده براساس تصمیم کمیته ملی المپیک به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام خواهد شد