مدیر منطقه ۴ شهری نجف آباد «یزدانشهر» خبر از فعال شدن اکیپ های متعدد آسفالت ریزی در مکانهای مختلف شهر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ شهری شهرداری نجف آباد «یزدانشهر» گفت در چند روز […]

مدیر منطقه ۴ شهری نجف آباد «یزدانشهر» خبر از فعال شدن اکیپ های متعدد آسفالت ریزی در مکانهای مختلف شهر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد سید هاشم حسینی مدیر منطقه ۴ شهری شهرداری نجف آباد «یزدانشهر» گفت در چند روز اخیر در بلوار شاهد یزدانشهر حدفاصل خیابان هجدهم تا بیست و سوم بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع و خیابان راستان ۲۳ نزدیک به ۱۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شد.

حسینی ادامه داد اصلاح هندسی روبروی بیمارستان فاطمه الزهرا(س) که نزدیک به دو هزار متر مربع آسفالت دارد از نقاطی است که اصلاحات آن قبلا مغفول مانده بود و عملیات آن شامل اصلاح جوب و جدول و لوله گذاری و اجرای بیس و اجرای آسفالت آن حدود ۲ هزار متر مربع می باشد که در حال انجام است.
مدیر منطقه ۴ شهری نجف آباد «یزدانشهر» در پایان از صبر و حوصله ای که مردم در به انجام رسیدن آسفالت معابر و ترافیک های پیش آمده به خرج می دهند تشکر نمود.