نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود رئیس شورای شهر سنندج گفت:نام جوان سنندجی آرمان بنفشی باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون موجب نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

رئیس شورای شهر سنندج گفت:نام جوان سنندجی آرمان بنفشی باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون موجب نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عزت رضایی در نطق پیش از دستور صحن شورای شهر سنندج اظهار کرد:نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج که هفته جاری جان چندین نفر از همشهریان سنندجی را نجات داد،گرامی می‌داریم؛او دوباره نام افرادی همچون دهقان فداکار،ریزعلی خواجوی را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود:نام این جوان ” آرمان بنفشی ” باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود،چون موجب نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد:بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آرمان بنفشی نامگذاری یکی از کوچه ها و یا معابر در دستور کار شورای شهر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک پیشاپیش هفته سنندج تصریح کرد:شورای شهر نیز طی این هفته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همچون گذشته پای کار است.

رضایی اضافه کرد:در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رئیس شورای شهر سنندج گریزی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرداری در راستای ساماندهی دستفروشان و وانت‌های میوه فروشی زد و گفت:مجموعه شورا و شهرداری موافق سلب فعالیت دستفروشان و وانت های میوه فروشی نیستند اما معابر و مسیر تردد عابران به دلیل حضور وانت‌های میوه فروشی و دستفروشان دچار بی نظمی‌هایی شده است که شهرداری باید با در نظر گرفتن مکان‌های تعیین شده برای فعالیت این عزیزان از محدود شدن این مسیرها نیز جلوگیری کند.