شهردار شهرکرد گفت: رفع مشکل برخی نقاط شهر که مشکل آبگرفتگی دارند در دستور کار قرار گرفته است و پروژه‌های آب‌های سطحی در حال اجرا با قید فوریت دنبال می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، محمدحسین واحدیان در یکصد و چهل‌ویکمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: بخش قابل‌توجهی از جامعه را معلولین تشکیل می‌دهند […]

شهردار شهرکرد گفت: رفع مشکل برخی نقاط شهر که مشکل آبگرفتگی دارند در دستور کار قرار گرفته است و پروژه‌های آب‌های سطحی در حال اجرا با قید فوریت دنبال می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، محمدحسین واحدیان در یکصد و چهل‌ویکمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: بخش قابل‌توجهی از جامعه را معلولین تشکیل می‌دهند که ما در چارچوب قانون تا جایی که بتوانیم با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه بویژه سازمان بهزیستی استان با مجموعه مدیریت شهری اقدام لازم برای رفاه این افراد را انجام خواهیم داد.
مسابقات ورزشی ویژه معلولان برگزار می‌شود

شهردار شهرکرد با بیان اینکه مسابقه ورزشی ویژه معلولان در شهرکرد برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری برنامه‌های ورزشی یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری است که می‌طلبد برنامه و طرح پیشنهادی از سوی هیأت‌مدیره جامعه معلولان استان به شهرداری شهرکرد برای اجرا ارائه گردد، زیراکه با برگزاری این مسابقات روحیه معلولان و امید به زندگی در آن‌ها تقویت خواهد شد.
چهره شهر شهرکرد برای عید نوروز تغییر می‌کند
وی با بیان اینکه چهره شهر شهرکرد برای عید نوروز با حمایت شورای شهر تغییر می‌کند، اظهار داشت: برنامه‌های تحولی بصورت کوتاه مدت برای مدیران شهری تا پایان سال در تمام حوزه‌ها بویژه حوزه مالی و درآمد، شهرسازی، خدمات شهری، فرهنگی و… تبیین و رویکردها بیان شده است.
واحدیان افزود: برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری نباید انتظار معجزه داشته باشیم چون این امر تنها با تلاش مضاعف محقق می‌شود.
انتقال ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ به مکان جدید
شهردار شهرکرد بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان ساختمان اداری منطقه ۲ شهرداری شهرکرد از ۵ آذرماه به محل جدید واقع در بلوار معلم، بلوار سمیه (خیابان ۱۶ متری مجاهدان) جابجا می‌شود و این شهرداری از روز شنبه در ساختمان جدید آماده پاسخگویی به شهروندان خواهد بود.
رفع مشکلات آبگرفتگی با قید فوریت
وی افزود: رفع مشکل برخی نقاط شهر که مشکل آبگرفتگی دارند در دستور کار قرار گرفته است و پروژه‌های آب‌های سطحی در حال اجرا با قید فوریت دنبال می‌شوند.
واحدیان در پایان تأکید کرد: تدوین طرح جامع پسماند، فضای سبز، آب‌های سطحی شهر شهرکرد انجام خواهد شد و با داشتن برنامه هدفمند نارضایتی‌های شهروندان رفع می‌شود و همچنین از فردا زمین‌های بایر بر خیابان‌ها در سطح شهر پاکسازی می‌شوند