“نایسر،درنوبت اکران” به هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه یافت فیلم مستند”نایسر،درنوبت اکران” به کارگردانی زانیار لطفی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی و رقابتی هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه پیدا کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند که از اول مهرماه ۱۴۰۲ […]

نایسر،درنوبت اکران” به هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه یافت


فیلم مستند”نایسر،درنوبت اکران” به کارگردانی زانیار لطفی از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به بخش نهایی و رقابتی هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند راه پیدا کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ با اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند که از اول مهرماه ۱۴۰۲ در بخش های فیلم مستند، مجموعه مستند، مستند نگاری و عکس مستند به دبیری “یاسر فریادرس” برگزار می شود در بخش مستند کوتاه ۲۷ اثر به بخش رقابتی و نهایی این جشنواره راه پیدا کردند که فیلم مستند”نایسر درنوبت اکران” به کارگردانی زانیار لطفی و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در میان اثار منتخب دیده می شود.
این فیلم که با هدف ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر‌رسمی و حاشیه‌ای شهر سنندج ساخته شده است، تلاش گردیده است تا بخشی از پتانسیل های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج به تصویر درآمده و درکنار آن نیازمندی های مهم این ناحیه نیز بیان گردد.


در این فیلم در کنار زانیار لطفی که علاوه برکارگردانی ،تصویربرداری آن را برعهده گرفته است، رسول احمدی به عنوان مدیر تولید، احسان جوانمردپور در مقام دستیار کارگردان، میلاد بهرامی‌پور دستیار تصویرو دانا کریم به عنوان صدابردار و تدوینگر حضور داشته اند.
این آثار از اول مهرماه ۱۴۰۲ در جدول پخش شبکه مستند سیما قرار گرفته و روی آنتن می‌روند.