نزدیک به دو ماه پیش مطلبی در پایگاه خبری شهید یاران مبنی بر اینکه خانم زهرا شیخی لطفا مدرک‌تان را منتشر کنید تا شائبه‌های پیرامون مدرک تخصص‌تان رفع گردد منتشر نمودیم. اکنون با گذشت نزدیک به دوماه و فشارهای عجیب و غریب برای برداشتن مطلب دوماه پیش از این پایگاه خبری ذکر چند نکته را ضروری می‌دانیم:

۱- براستی این همه فشار برای چه؟ این همه زنگ زدن و پیغام و تهدید، آیا برای اینکه چرا در مورد صحت مدرک تحصیلی نماینده‌ی شهرمان سوال کردیم؟ آیا سوال نپرسیم؟ مردم انقلاب کردند و این همه شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد تا بساط دروغ و فریب مردم برچیده شود و باید همه مسئولین پاسخگو باشند. تماس‌های غیرقانونی و تهدید آمیز با شماره‌های خاص و شخصی تحت عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعضی نهادها و سازمان‌های مختلف، آن هم برای فشار و ارعاب که در مورد مدرک محل ابهام نماینده شهرمان سوال نپرسیم؟ چرا همه با هم فشار می‌آورید که مطلب را از روی سایت و پایگاه خبری پاک کنم؟! به چه دلیلی یک سوال از نماینده شهرمان و مطالبه پاسخ آن باید با فشار و تهدید پاک شود؟ تا کی قرار هست نهادهای رسمی و محترم هزینه‌ی اشتباهات و خطاهای شخصی افراد شوند؟ رسانه جایگاه پرسش‌گری و طرح سوالات افکار عمومی را دارد. این وظیفه‌ی ماست که بپرسیم و این تکلیف یک مسئول است که پاسخ افکار عمومی را بدهد. البته اگر پاسخی داشته باشد!

۲- خانم زهرا شیخی همه جا عنوان می‌کند فرزند شهید است. شورای محترم نگهبان؛ من هم فرزند شهید هستم و با افتخار با توجه به مطالبه‌ای که جمعی از فرزندان شهدا داشتند از طریق رسانه‌ام که مزین به نام شهداست، پیگیری کرده و خواهم کرد. پس اگر جواب مردم را نمی‌دهند، جواب فرزندان شهدا را بدهند. آیا برای آنها هم جواب ندارند؟ این سوال یک فرزند شهید از فرزند شهید دیگر است. من و دیگر فرزندان شهدا از سوالمان کوتاه نمی‌آییم.

۳- بررسی صلاحیت افراد بر عهده‌ی شورای محترم نگهبان است و همه در برابر تصمیم شورای محترم نگهبان مکلف به تمکین هستیم. ولی جهت روشن شدن آنچه در اصفهان به شکلی عجیب و ظالمانه‌ی واقع شد ضروری است توجه داشته باشیم: الف. همه می‌دانیم خانم زهرا شیخی در سال ۱۳۹۸ مدرک تخصص نداشته و پزشک عمومی بوده که معادل مدرک فوق لیسانس محسوب می‌شود و حداقل مدرک لازم برای ثبت نام مجلس بوده و صحبتی بر آن نیست. لذا شورای محترم نگهبان وظیفه‌ی خود را بدرستی انجام داده است. ب.خانم شیخی در انتخابات اصفهان خود را بعنوان لنفولوژیست، متخصص و فوق تخصص لنفولوژی معرفی کرده و از طریق دروغ، به چند میلیون نفر مردم اصفهان و فریب مردمی که به وی رای دادند، به مجلس راه یافته است. ج. این دروغ‌پردازی و فریب اذهان عمومی محدود به روزهای منتهی به تبلیغات انتخاباتی نبوده که بتوان آن را هیجانات ایام تبلیغات دانست بلکه ایشان از ماه‌ها قبل از انتخابات با این عنوان جعلی در برنامه‌های تخصصی صدا و سیما حضور یافته و اقدام به تجویز درمان برای بیماران می‌نموده است که این علاوه بر بازی بسیار خطرناک با سلامت مردم، نشان دهنده‌ی دروغی برنامه ریزی شده و فکر شده از طرف وی برای حضور در انتخابات است. کاری این که ایشان هنوز هم بر ادعای دروغ قبلی خود پافشاری داشته و حاضر به پذیرش اشتباه خود و یا ارائه ی هیچ توضیحی نیست.

در پایان لازم می‌دانم توجه همگان را به بیانیه‌ی بسیار مهم حضرت آقا امام خامنه‌ای(حفظه الله) موسوم به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که اعضای محترم شورای نگهبان حتماً بهتر از بنده به آن مستحضرند دعوت نمایم.

و من الله التوفیق
ابراهیم باصری
مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران
نهم دی‌ماه سال ۱۴۰۲