به نماینده سوئد تذکر می دهم! سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده جمهوری اسلامی ایران، خطاب به نماینده سوئد گفت: من به عنوان یک زن درجمهوری اسلامی ایران به ایشان توصیه میکنم که به جای دخالت در امور داخلی ایران، حتما پاسخی برای نقض حقوق بشر و حقوق زنان و حمایت از […]

به نماینده سوئد تذکر می دهم!

سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده جمهوری اسلامی ایران، خطاب به نماینده سوئد گفت: من به عنوان یک زن درجمهوری اسلامی ایران به ایشان توصیه میکنم که به جای دخالت در امور داخلی ایران، حتما پاسخی برای نقض حقوق بشر و حقوق زنان و حمایت از تروریستها در کشور خودشون باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ در یک اقدام غیر حرفه ای نماینده سوئد از فرصت صحبت خود برای اتهام به جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد که سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در بخشی از سخنرانی خود به ایشان تذکر داد.

سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، بعد از تذکر به نماینده سوئد و مطالبه توجه به نقض حقوق بشر در کشور سوئد، از دستاوردهای جوانان در حوزه‌های مختلف صحبت کرد و بر اهمیت شکستن انحصار رسانه استعمار برای تقویت قدرت تفکر در جوانان تاکید کردند.

سمیه رفیعی خطاب به نماینده سوئد گفت: من به عنوان یک زن درجمهوری اسلامی ایران به ایشان توصیه میکنم که به جای دخالت در امور داخلی ایران، حتما پاسخی برای نقض حقوق بشر و حقوق زنان و حمایت از تروریستها در کشور خودشون باشد.