مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: با هدف آشنایی بانوان با حقوق و مسئولیت های خود، سلسله نشست آموزش تبیین شاخص های الگوی زن مسلمان در اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل بانوان و […]

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: با هدف آشنایی بانوان با حقوق و مسئولیت های خود، سلسله نشست آموزش تبیین شاخص های الگوی زن مسلمان در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مرضیه استکی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت به جهاد تبیین و معرفی الگوی زن مسلمان، اظهار کرد: در این راستا اداره‌کل بانوان و خانواده استانداری با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، سلسله جلسات آموزشی حقوق خانواده و تبیین شاخص‌های الگوی سوم زن مسلمان را برگزار کرد.
وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست در روز‌های ۳۰ تا ۳۱ مرداد ماه با حضور «فرج‌الله هدایت‌نیا» استاد و پژوهشگر حوزه علوم و معارف اسلامی برگزار شد، ادامه داد: مشاوران دستگاه‌های اجرایی استان، مشاوران فرمانداری‌های استان، بسیج جامعه زنان، بانوان شهرداری اصفهان و بانوان فعال فرهنگی اجتماعی جبهه فرهنگی، مخاطبان این دوره آموزشی بودند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری اصفهان ضمن تاکید بر اینکه دفتر امور بانوان استانداری در تلاش است که بانوان حقوق مرتبط به خود را بشناسند، عنوان کرد: روز نخست نشست با دو محوریت سخنرانی و پرسش و پاسخ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. فرهنگسرای آفتاب میزبان نشست بعدی با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی بود. همچنین بسیج و شهرداری اصفهان نیز با این رویکرد نشست هایی را برگزار کنند.
وی تأکید کرد: کلیه نشست ها با هدف آشنایی بانوان با حقوق و مسئولیت های خود بوده است که در قالب جلسات آموزشی تبیین شاخص های الگوی زن مسلمان در اصفهان ارائه گردید.