اجتماع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی، شکل گرفت . به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،امروز تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی، همچنین صیانت از زندگی آحاد جامعه و آرامش شهروندان، در سالن اجتماعات مجموعه […]

اجتماع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی، شکل گرفت .

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان ،امروز تجمع کارکنان صنعت نفت جنوب با هدف دفاع از امنیت و انسجام ملی، همچنین صیانت از زندگی آحاد جامعه و آرامش شهروندان، در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز، برگزار شد.

مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب، این تجمع را تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت با ولایت برشمرد و اظهار داشت: این میثاق در امتداد پیمان با امام راحل در سال ۱۳۵۷ با همان ولایتمداری و ایستادگی در مسیر آرمان‌های انقلاب، محکم بسته شد.

دانشی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: مسئولان کشور مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد اظهار داشت: ما با پشتیبانی از این فرمان و بهره مندی از متخصصان زبده و با بصیرت در صنعت نفت، پای کار تولید هستیم.

مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب دشمن را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: دشمن بداند که هیچ جایگاهی در صنعت نفت ندارد.