انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی در استان‌های کشور، مهرماه مهمان استان یزد خواهد بود تا ضمن شناسایی استعدادهای ناشناخته بازی‌سازی در این استان، زمینه‌های آموزش آنها را فراهم آورد به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، […]

انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ادامه برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی در استان‌های کشور، مهرماه مهمان استان یزد خواهد بود تا ضمن شناسایی استعدادهای ناشناخته بازی‌سازی در این استان، زمینه‌های آموزش آنها را فراهم آورد

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزش بازی‌سازی استان یزد که پنجمین رویداد استعدادیابی انستیتو ملی بازی‌سازی در کشور است، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و کارخانه نوآوری درخشان از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه برگزار می‌شود.
این رویداد شامل ۵۰ ساعت آموزش فشرده بازی‌سازی با حضور مربیان حوزه فنی بازی‌سازی است و به شرکت‌کنندگان در آن گواهینامه بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی ارائه می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش‌ها در حوزه‌ فنی و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا بتوانند براساس آموزش‌های ارائه شده به تولید یک محصول دست پیدا کنند. به پروژه‌های برتر این رویداد براساس ارزیابی داوران، هدیه نقدی تعلق می‌گیرد.
 ایجاد شرایط جذب منتخبان به عنوان نیروی انسانی توانمند و با استعداد در صنعت بازی‌سازی کشور، ارائه گواهینامه مهارتی، استفاده رایگان از دوره‌های آموزشی مقدماتی انستیتو ملی بازی‌سازی و ارائه آموزش‌های مستمر از دیگر امتیازاتی است که توسط انستیتو ملی بازی‌سازی برای تیم‌های منتخب این رویداد در نظر گرفته شده است.
گفتنی است انستیتو ملی بازی‌سازی با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور در تابستان ۱۴۰۱ اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و جلفا را در میان استقبال علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی برگزار کرد.