برنامه “اقیانوس آرام” امروز سه‌شنبه ۸شهریور میزبان حمیدرضا قادری پزشک و نویسنده خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مهمان این قسمت و روز چهارشنبه این برنامه حمیدرضا قادری نویسنده «با قصه و غصه کرونا» است. او علاوه بر دارا بودن مدرک پزشکی، دانش‌آموخته حوزه علمیه قم (خارج […]

برنامه “اقیانوس آرام” امروز سه‌شنبه ۸شهریور میزبان حمیدرضا قادری پزشک و نویسنده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مهمان این قسمت و روز چهارشنبه این برنامه حمیدرضا قادری نویسنده «با قصه و غصه کرونا» است. او علاوه بر دارا بودن مدرک پزشکی، دانش‌آموخته حوزه علمیه قم (خارج فقه و اصول) و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد تاریخ تشیع است. این پژوهشگر حوزه رسانه، ۴۴ شماره دبیر تحریریه ماهنامه «رواق هنر و اندیشه» بوده و ۶ سال نیز ریاست کتابخانه تخصصی فلسفه و هنر موسسه آموزش عالی حکمت و هنر اسلامی قم را برعهده داشته است. «برگزیده دانش‌نامه دین، رسانه، ارتباطات»، «مجموعه مقالات فناوری و رسانه» و «مجموعه مقالات دین و رسانه» در دو جلد ازجمله کتاب‌هایی است که در کارنامه علمی این پزشکِ نویسنده دیده می‌شود.
 «اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند.
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی‌هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ پخش می‌شود.